torek, 7. maj 2013

Slovenian bloggers 18/2013



Want to know what Slovenian bloggers were up to?
Hey, don't forget to follow us on Facebook and Twitter!

Another great mani from Katiee! 

Need some workout motivation? Check pumpkin's post.

Taya showed us two of her lipsticks.

Katja wore a spring outfit.

And Vesna showed us new supplies for something she'll create.

Patricija baked pizzas!

And after pizza you'll need something to drink. Check Jasmina's banana cocktail!

Mateja reviewed a Crazy Rumors lipbalm and gives one away to one of you!

Alja showed you how to make knuckle rings.

3 komentarji:

  1. Lep pozdrav Mateja,

    jaz sem hotela kopirati ta post na moj blog,ma mi ne uspe.Ko naredim v okvirju za nov post kopiraj/prilepi,se mi sicer kopira,ampak kot čisto navadno besedilo.Brez slikice in povezav!

    Sedaj sem naredila le povezavo.

    Morda mi lahko ti ali kdo drug pomaga kako,da to dobro prilepim?

    Mi je res žal...

    XO


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živjo, Jasmina,

      se opravičujem, ker tako pozno pišem, je vmes že mogoče uspelo? :)
      Slikico je mogoče najboljše shraniti in jo kar naložiti v objavo, glede povezav pa ne vem, hmmm ... Kaj pa če poskusiš kopirati vsako vrstico posebej? :/

      Izbriši
  2. Lep pozdrav Mateja :),

    ja,tudi jaz sem pomislila,da bi si shranila slikico in jo potem prilepila v objavo.Sem poizkusila z vrsticami,ampak mi še ni uspelo.Ma mi mora :)!!!
    Lep vikend :o)...

    OdgovoriIzbriši